maandag 14 september 2015

Dag 11

We hadden vandaag de Southern Dunes gepland.
De dag begon heel mooi en niet al te warm.

De baan was niet al te druk en we hebben 1 mannetje doorgelaten die alleen speelde.
In een lekker tempo gingen we rond en ik hoorde redelijk vaak zeggen " daar ben ik heel tevreden mee" dus het ging goed met haar knie.


We kozen ervoor om Y in de Cart te laten rijden en dan weet je dat je nieren gaan dansen, zij kent maar een stand en dat is planken met die cart.
Zelf speelde ik al voor de derde keer op rij subliem.
Alles ging rechtdoor en de complimenten van Y waren niet te tellen altijd wel prettig. ;-)

Wat ook prettig is zijn alle reacties op onze logjes thankx!!!!!

De laatste 4 holes gingen erg langzaam want we liepen tegen 4 mannetjes aan die de " familie slak" hete, PFF dat duurde en duurde.
Gelukkig konden we bij thuiskomst nog lekker een uurtje van de zon genieten in de pool maar daarna werd de zon gedwongen door wolken en wat nevel te schijnen.



Toen we ons gingen opmaken voor het avondeten en ik op de bank wat ranzige programma' s zat te kijken (You are not the father "Maury")


schoof er ineens een stoel voorbij in het zwembad en dan schrik je toch even. Maar het was de pool meneer.

Toen ik mijn nieuwsgierige neus naar buiten stak en een praatje in het engels wilden maken keek ik ervan op dat de man Nederlands tegen me ging praten.
Hij is 6 jaar geleden hiernaar toe gekomen en is een "pool bedrijfje" begonnen.
Hij begon met 12 huizen en doet er ook beplanting bij en heeft nu 135 huizen, hij werkt 7 dagen per week tot eind oktober en dan wordt het 5 dagen per week.
Hij heeft ook nog 1 iemand in dienst maar gaat er volgend jaar nog een bijnemen.
Knap om het zo voor elkaar te krijgen als Nederlander in de USA.

Het avond eten was bij UNO aan de 192.
Het viel niet mee, was niet slecht maar de medium steak was well done en de rare was medium;-(
Ook de caesars salade hadden we beter gegeten.



Weten we ook weer, "bin there done that" zeggen we dan maar.

Morgenochtend hopen we te kunnen zonnen en later op de dag willen we wat shoppen.
We hebben gisteren besloten om eens naar de Square mall bij Lakeland te gaan kijken is dichter bij dan de Florida mall en kunnen we weer eens een nieuwe mall bekijken.


Groetjes Yvonne en Rob


14 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat het golfen zo goed ging, ook wat betreft Yvon haar knie!
    En morgen shoppen, lees ik....Joehoe!!!!!!!
    Die mall had je niet verteld Rob!!!
    Haha....maar beter ook, denk ik!
    Have fun. X Dave, An & Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat het is droog gebleven vandaag en wat fijn dat de knie van Yvonne zich heeft gedragen en dat jullie goed hebben gespeeld :)
    Tsja, soms zit er wel eens een restaurant tussen die het nét niet is, ach, er zijn genoeg ander keuze's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed om te horen dat de knie het van Yvonne goed doet. Lekker gespeeld dus ook. En daarna even heerlijk bijkomen in het zwembad, mmmm. Enlees ik daar nu een vacature voor poolguy? Even over nadenken, hahaha. Jammer van het eten, gelukkig hadden jullie wel lekker spoelwater.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij hebben we jullie poolguy verleden jaar ook leren kennen in Watersong, Engels met een mega Nederlands accent, toch? Geinig hoor....kijken of Eugène misschien poolguy wil worden, kunnen we verhuizen hahahaha. Lekker dagje en dat die knie van Y zich maar zo goed blijft gedragen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke dag weer hoor! Grappig dat de pool-boy Nederlands sprak, altijd leuk om die verhalen te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie het zo voor me, Yvonne lekker racen in het karretje, gelijk heeft ze lekker plankgas. Ik zie hier voor mijn kantoor vaak zat mensen aan komen racen of achteruit rijden dat ik denk, help, gaat dit wel goed? Hihi.
    Bij UNO hadden wij ooit ook niet zo'n goede ervaring dus zijn we al een poos niet geweest. Veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Top dat jullie lekker gespeeld hebben en dat het goed met je knie ging Yvon
    Nu nog lekker shoppen gezellig
    Dikke knuf Ed en Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hmmm Uno gaat in vriezer.. Voor de rest weer een super leuke dag.
    Goed te lezen dat de knie het prima doet :-)

    Nog veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja een leuke poolboy he.
    Wij hebben hem ook gezien en een tijd mee gekletst een aardige gast.
    En weet je wat ook een heel leuk restaurant is de bahama breeze.
    Jammer dat het bij uno wat tegenviel,maar jullie hebben gelukkig nog wat dagen om te gaan eten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zeg instant career switch: pool woman! Ik ga nu mijn koffers pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Good bezig dus op die golfbaan !!! Ik denk omdat je ook relaxed bent, dat dat toch prettiger speelt ;-) ! Tenminste, dat geldt voor mij !

    Uno ook een keertje geprobeerd, ook geen succes ...

    Ik ben weer helemaal bij ! Ik blijf jullie uiteraard volgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is weer een dag om in te lijsten. Fijn dat het golfen goed gaat. Vooral ook voor Yvonne..... Ennuh dat scheuren.... . Dat is waarschijnlijk iets wat alle vrouwen doen.... Fijne dag weer vandaag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. We zijn weer helemaal bij gelezen
    Gelukkig gaat het beter met Y de knie
    Helaas nog steeds geen TOET
    En Rob geen snoepje meer in de avond
    Geniet verder

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lekkere dag! beetje golfen, zwemmen, gewoon genieten! heerlijk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen