zaterdag 4 juli 2015

Countdown is started!!

Inmiddels zijn we al weer wat dichterbij onze vakantie, nog een goede anderhalve maand te gaan.
Gisteren dan ook een gezellige avond gehad met Angela en Dave en het e.e.a. doorgenomen wat de "must do" dingen zijn. Een week is zo voorbij dus ff goed plannen.

Wat zeker op het programma staat is een airboattour, speedboot huren, shoppen, Disney park en bij tijd over ;-) willen we ook nog naar Kelly Park.

















En dan natuurlijk gaan we 's avonds al onze favo restaurants bezoeken.
Kortom, dat gaat weer gezellig worden!!

Fijne zondag!
Yvonne

8 opmerkingen:

  1. Kijk dat schiet ook al weer lekker op. Voor je het weet is het zover. Als ik dan weer terug ben kan ik zoals gewoonlijk weer na genieten met jullie verhalen. Nog even genieten van de voorpret.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed vooruitzicht! Ik ga jullie dit jaar zeker volgen. Wij zijn dan inmiddels al weer terug, maar dan kunnen we nog even nagenieten :).
    Veel plezier met de voorpret!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vooruitzicht hoor. Als straks de grote uittocht voorbij is mogen jullie! Veel plezier met de voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk vooruitzicht. En zo te zien een goed geplande vakantie voor de boeg. Nog even genieten van de voorpret en dan is het zover.
    Ik ga jullie volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als jullie gaan zijn wij al weer terug maar kunnen wij mooi nagenieten met al die geweldige dingen die op de planning staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, zo lekker, eigenlijk dubbel lekker, want als jullie gaan gaan wij de volgende dag, dus je begrijpt dat we hopen dat de tijd een beetje snel gaat :)
    Heerlijke plannen en een mooi huis, volgens mij kom je straks tijd te kort Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh heerlijk vooruitzicht... leuk! Nog even doorbijten!!!! BIJNA!!!!!!!

    Jep, bij ons een hoop gebeurd! Hihi, leuke dingen hoor! ;-). Vanaf nu zijn we op de twee getallen ipv drie! Dat schiet lekker op!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Me uiteraard weer aangemeld bij jullie!! Wij gaan over 2 weken dus als we terug zijn kan ik lekker met jullie blog nagenieten.....

    BeantwoordenVerwijderen